July 30, 2011

Mari sambung degree



well....tanggal 17 julai 2011...aku memulakan langkah ku yang baru...menuju ke masa depan baru....

bermulalah hidup aku sebagai seorang pelajar degree/ijazah..dalam bidang yang sama time aku diploma dulu....

and yup...im all excited about it....new life as a student again..yeay...

tapi new life new life pun....aku dengar orang cakap hidup sebagai degree student ni bukanlah sesenang yang aku ingat...

pelajaran makin tough...everything became tough...ergh....
by the way yang makin tak leh blah...first class already learns COMPUTER PROGRAMMING...

what the heck??? aku tak penah pun belajar programming2 ni...and at the same time..dah tinggal matematik selama 4 tahun...=.=....yes...this is tough.....
mana taknya..berpinar mata masa tengah fokus belajar subjek ni...

by the way..at the same time...aku dah pun tekad sebelum masuk degree hari tu...

I WANT TO ENJOYED MY LIFE AS AS STUDENT AND AT THE SAME TIME STUDY HARD....

since this was my last study as a student..before i work..yup..i make my mind already....
lantaklah ornag nak cakap apa...i have my own way...dont like it? berambus...

yup....i want to be a new person this time..because i already hate and really hate my past days....
really mean it...

so...doakan aku semoga berjaya tau...

wassalam...


p/s
computer programming memang tough...dan memaksa aku study kat library for the first time..im so noob >.<

No comments:

Post a Comment