July 01, 2010

Kingdom Hearts II: akhirnya...gian aku berakhir....


Huhuh...setelah 4 tahun....hanya tengok je setiap siri..Kingdom Hearts, akhirnya...dapat juga aku main game Kingdom Hearts II: Chain of Memories....

Dapat jugak jatuh cinta kat character-character dalam game tu...dan juga jatuh cinta kat jalan cerita game tu..dan yang penting...dapat jugak lepas gian yang lama sngat kat dalam diri ni nak main game Kingdom Hearts lepas ter-main Kingdom Hearts I masa kat umah sepupu.....

huhuh berdasarkan game tu yang aku tak abis main lagi...memang sedih...daku sedih mengenangkan nasib si Karekter utama Sora mengenangkan apa yang berlaku pada 2 orang kawan baik dia...huhuh tidak...

yang bestnya...mean...yang buat aku nak main sangat game ni...sebab game ni remix...
meaning? game ni remix karekter2 game lain...ngan disney nye karekter...
pluss...tambahan lagi..aku ni memang suke main game2 yang pakai magic2 ni...ada pedang.....kuasa ajaib...maksudnya...overall..aku suke yang fantasy...sebab orang kata...kita ni..kena think OUT OF THE BOX.....

mean....aku suke yang lain dari yang lain...suke luar dari realiti....sebab tu lah..yang mendorong aku nak main game ni sesangat.....

untuk pengetahuan gak....KINGDOM HEARTS II:CHAIN OF MEMORIES ni..aku main kat GBA jek....PS belum lagi....tapi dalam rancangan nak beli PSP...sebab nak main...KINGDOM HEARTS III: BIRTH BY SLEEP yang nak kuar ni...tapi dalam ver. jepun...so sementara tunggu dia kuar yang BI nye vers.....kumpullah duit dulu......hohohoho

hehehe...untuk pengenalan...ni OFFICIAL OP untuk game KINGDOM HEARTS III: BIRTH BY SLEEP akan datang bulan 7 ni..hehehe... suara Utada Hikaru dari dulu sampai sekarang...tak penah berubah...^^


No comments:

Post a Comment